14 Mart 2010 Pazar

Bak Yine Başa Döndü Bu Dünya

Bir çok mail adresi kullanmak zorundayım, farklı alanlar için. Bunlardan en önemlileri okul, kulüp ve kişisel mail adreslerim. Kişisel maillerim push olayı sayesinde telefona geliyor ama kulüp ve okul mailleri için bu ayarı yapamadım. Bu nedenle de herhangi bir bilgisayar başına geçtiğim zaman hemen mail adreslerime bakmak zorunda kalıyorum. Dün de böyle sıradan günlerden biriydi. Okul mail adresime; "Quiz#1 on Tue Mar 16th, in class (you are allowed to use one side of a handwritten cheat sheet)" şeklinde bir mail gelmiş Electronics dersinin hocasından. Aynı gün Espanol quizinin de olduğunu düşürsek, şu anda ders çalışmam gerektiğinin farkına rahatça varabilirsiniz. Ama benim sorunum onla değil, elektronik quizinde kopyanın serbest olmasına taktım ben. Tüm dönemin %10'unu etkileyen bir quiz bu sonuçta. Eğer kötü geçerse 1 harf alta düşmüş oluyorsun doğal olarak. Böylesine önemli bir noktada, kopyayı serbest yaptıracak kadar zor sorular sormak ne derece mantıklı inanın bilmiyorum. Hani yine en başa döndüğümüzün farkındayım, bütün yaz boyunca yine bu lanet olası okula gidip geleceğimin farkındayım, çok fazla çalışmam gerektiğinin farkındayım ama böyle çirkinliklerden de sıkıldım. Hele bir de geçen dönem kaldığım bir dersi, sırf ortalamam nedeniyle bu dönem alamamam var ki yeryüzünde bu kadar ahmakça bir şey var mı inanın bilmiyorum. Bir dersten kaldıysam, açıldığı ilk dönem onu almam zorunlu olmalıyken, bizim okulda o dersi vermiyorlar. Neden? Okulun uzama ihtimali artsın. Bunlar daha iyi zamanlar, şöyle midterm zamanları bir gelsin, nasıl nefret dolu, nasıl isyankar insanlar olup çıkıyoruz hepimiz görün. Ha bir de, otopark yerine yapılan bilmem kaç katlı binanın inşaatı da devam etmekte. İnşallah deprem olur da yıkılır, bir yerlerinde patlar yaptıkları masraflar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder